znak Třebovice
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí, středa          8:00 - 11:00  12:00 - 17:00

  2. Telefonické podání: pevná linka - 465 394 419
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu ou.trebovice@tiscali.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Třebovice, Třebovice 238, 561 24 Třebovice

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí, středa          8:00 - 11:00  12:00 - 17:00

Telefonické podání: pevná linka - 465 394 419
Poštou na adresu Obecní úřad Třebovice, Třebovice 238, 561 24 Třebovice
Elektronicky na e-mail: ou.trebovice@tiscali.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: q8dbfqr 
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Třebovice, Třebovice 238, 561 24 Třebovice
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

 
Výše místních poplatků na rok 2017:  
poplatek za likvidaci komunálních odpadů 300,- Kč na osobu a rok
poplatek za psy za prvního 120,- za každého dalšího 180,-
splatnost do 31.3.  
vodné včetně DPH 19,- Kč /m3
splatnost do 31.5. a 31.10.   
cena poskytnutí TKR 140,- Kč/měsíc
internet 500,- Kč/měsíc
fakturuje Kabelová televize CZ s.r.o., Česká Třebová  
   
Od 1.1.2010 je obec plátcem DPH.  

Sazby za poskytování informací 

Položka
Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)
100,00 Kč
fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)
2,00 Kč
paušál provozních nákladů (materiál, energie)
15,00 Kč
ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Na základě písemně podané žádosti byla poskytnuta informace podle z. 106/1999 Sb.,

Formuláře

Formuláře obecního úřadu

Výroční zpráva o poskytování informací

Obecné informace o výsledcích kontrol

 

Rezervace sportovního areálu

Správce sportoviště: Jana Čechlovská 
tel. 733 526 606

Kurty si rezervujte přes rezervační systém

Rezervace kabin:
465 394 419

Svoz popelnic

V srpnu budou svážet popelnice: 11.8. a 25.8.

Osvědčení o úspoře emisí

img265.jpg

Sběr elektrozařízení>

www.ceska-trebova.cz

www.orlicko-trebovsko.cz

848 800 858

zákaznická linka pro hlášení poruch kabelové televize a internetu v Třebovici

Počasí

Úterý Jasno 19/9 °C
Středa Jasno 19/7 °C
Čtvrtek Zataženo 25/10 °C
Pátek Polojasno až oblačno s dešťovými přeháňkami 26/16 °C

Kalendář akcí